Renew Service

Renew Service är föreningens förvaltare

Renew Service är teknisk förvaltare, ekonomisk & administrativ förvaltare samt fastighetsskötare. Alla ärenden som gäller föreningen går genom Renew och det gör att styrelsen kan fokusera mer på underhålla och förbättra i föreningen.

Renew bevakar mail och telefon mellan kl 08.00 – 16.30 på vardagar, om du ringer utöver dessa tider kopplas du till jouren.

Om du vill kontakta Renew Service:
Tel: 08 34 38 00
Mail: info@renewservice.se

Felanmälan sker här: www.renewservice.se/felanmalan

Renew Service erbjuder Handy Man-arbete

”Det ska vara tryggt och enkelt för dig i en bostadsrätt att beställa reparationer och installationer av sådant som du behöver hjälp med. Det kan vara allt från att få dina grovsopor bortförda, bygga en altan, måla väggar, renovera köket eller sätta upp en gardinstång.”

HandyMan finns till för dig så att du kan slappna av och låta någon annan sköta jobbet.

Nedan finner du exempel på olika typer av arbeten som vi kan hjälpa till med.

• Byte av blandare i kök eller badrum
  • Avloppsrensning
  • Justering av dörrar
  • Installation/byte av WC-stol
  • Låsbyte
  • Installera ny belysning
  • Byte av packning och insatser
  • Golvläggning
  • Tapetsering och målning
  • Bortforsling av sopor
  • Renoveringar
  • Montera en TV

Arbetet utförs under ordinarie arbetstid 08:00 – 17:00. Vid timdebitering över 3 timmar erbjuder vi ROT-avdrag, under 3 timmar kan avdraget sökas av bostadsinnehavaren själv hos Skatteverket.

Läs mer på Renew Services hemsida:  www.renewservice.se/for-boenden/handyman